25 ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برتر برای تمامی کسب و کارها

چگونه تمام وظایف بازاریابی شبکه های اجتماعی خود را به نحو احسن انجام می‌دهید؟
از ایجاد و انتشار محتوا گرفته تا تجزیه و تحلیل و ارائه گزارش، فکر کردن به همه کارهایی که بازاریابان شبکه های اجتماعی هر روز باید انجام دهند، بسیار دشوار است.
خوشبختانه مجموعه‌ای از ابزار عالی مدیریت شبکه های اجتماعی برای کمک در این شرایط وجود دارند.
این ابزارها می‌توانند گردش کار شما را ساده کرده، به شما کمک کنند تا در وقت خود صرفه‌جویی کنید و حتی اطمینان حاصل کنید که محتوای شما در زمان مناسب به مخاطبان مناسب می‌رسد.

اما چگونه تصمیم می‌گیرید از کدام محصول استفاده کنید؟

در ادامه 25 مورد از بهترین ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی را آورده‌ایم.

آنچه در این مقاله می خوانیم : پنهان
2 15 ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط

25 ابزار و بستر برتر مدیریت شبکه های اجتماعی

لیست ما به دو بخش تقسیم می‌شود:

  1. ابزارهای مناسب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط
  2. ابزارهای مناسب برای کسب و کارهای سازمانی

این تمایز تا حد زیادی بر اساس قیمت انجام می‌شود و ممکن است صد درصد برای همه کسب و کارها صدق نکند.
برای مثال، ممکن است شما یک کسب و کار کوچک یا متوسط باشید و ابزاری در لیست دوم مناسب شما باشد و برعکس.

15 ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط

ابزارها به ترتیب خاصی مرتب نشده‌اند و همه آنها به خاطر شیوه‌های منحصر به فرد خود عالی هستند. اگر مزیتی برای یک ابزار وجود دارد و آن را ذکر نکرده‌ام، در صورت تمایل می‌توانید آن را در قسمت نظرات بنویسید تا به دیگران در درک بیشتر آن ابزار خاص کمک کنید.

بافر (Buffer): بستری برای مدیریت موفق شبکه های اجتماعی

قیمت ها: برنامه همیشه رایگان، 15 دلار، 99 دلار، 199 دلار و 399 دلار در ماه (با یک دوره آزمایشی رایگان و 14 روزه)

توضیحات: بافر یک پلتفرم مدیریت شبکه های اجتماعی بصری و ساده است که مورد اعتماد برندها، کسب و کارها، آژانس‌ها و افراد است. هدف آن این است که به مشارکت و نتایج معنی‌دار در شبکه های اجتماعی کمک کند.

ما مجموعه‌ای از محصولات آماده برای انتشار، مشارکت، تجزیه و تحلیل و همکاری تیمی داریم. محصولات ما با دقت بررسی شده و از فیلترهای مختلفی رد شده‌اند تا به بازاریابان و تیم‌های شبکه های اجتماعی کمک کنند، کارآمدتر و موثرتر عمل کنند.

قابلیت منحصر به فرد: آنچه ما از مشتریان خود شنیده‌ایم این است که عاشق تمیز بودن و بصری بودن ابزارهای ما این هستند. هم‌چنین خدمات پشتیبانی مشتری ما دوستانه و بدون تاخیر هستند. مشتریان ما از اینکه محتواهایمان بسیار کمک‌کننده هستند، تعریف می‌کنند.

Hootsuite : تمام شبکه‌های اجتماعی خود را در یک مکان مدیریت کنید

قیمت‌ها: برنامه رایگان، 29 دلار، 129 دلار، 599 دلار در ماه و قیمت شرکتی (با 30 روز دوره آزمایشی رایگان)

توضیحات: Hootsuite، احتمالاً بزرگترین ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی است و توسط بیش از 15 میلیون نفر و بیش از 800 شرکت از 1000 شرکت برتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دلیل خوبی برای موفقیت آنها وجود دارد: این ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی یک پلتفرم همه کاره است که به شما امکان می‌دهد محتوا را تنظیم و برنامه‌ریزی کنید، بازگشت سرمایه (ROI) اجتماعی خود را اندازه‌گیری کنید، تبلیغات شبکه های اجتماعی را اجرا کنید و کلی قابلیت‌های دیگر.

قابلیت منحصر به فرد: از آنجا که چنین پلتفرمی جامع است، مردم چیزهای زیادی را درمورد Hootsuite دوست دارند: قابلیت نظارت بر چندین حساب و کلمات کلیدی، ارتباط با بیش از 35 شبکه اجتماعی و برنامه‌ریزی انبوه پست‌های شبکه های اجتماعی.

Sprout Social : مردم واقعی. برندهای های واقعی. ارتباط واقعی

قیمت ها: 99 دلار، 149 دلار و 249 دلار به ازای هر کاربر در هر ماه (با یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه)

توضیحات: Sprout Social مشابه Hootsuite، چندین ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی از برنامه‌ریزی شبکه های اجتماعی گرفته تا نظارت و گزارش‌ها را در یک پلتفرم ترکیب می‌کند.

Sprout Social یکی از معدود ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی است و ویژگی‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را ارائه می‌دهد. داشتن مشخصات کامل از مشتریان به شما کمک می‌کند تا بهتر به آنها خدمت کنید و روابط قوی‌تری با آنها برقرار کنید.

قابلیت منحصر به فرد: رایج‌ترین تعریفی که در مورد Sprout Social شنیده‌ام، گزارش‌های شگفت انگیز آن است. بسیاری از مدیران شبکه های اجتماعی گزارشات این ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی را آنقدر عالی و زیبا می‌دانند که آنها را دانلود کرده و بدون ویرایش، برای مدیرانیا مشتریان خود ارسال می‌کردند.

Agora Pulse‎: مدیریت شبکه های اجتماعی به روشی بسیار آسان

قیمت ها: رایگان، 79 دلار در ماه، 159 دلار در ماه، به علاوه گزینه های سازمانی

توضیحات: مانند پلتفرم های مدیریت شبکه های اجتماعی که در بالا ذکر شد، Agora Pulse نیز یک پلتفرم شبکه اجتماعی همه کاره با ویژگی‌های زمان‌بندی، پاسخگویی و گزارش است.

قابلیت منحصر به فرد: Agora Pulse برخلاف بقیه دارای چندین ویژگی منحصر به فرد مانند تجزیه و تحلیل رقبا و برنامه‌های مسابقه فیسبوک با قیمت بسیار مقرون به صرفه است.

Sendible: ابزار برتر مدیریت شبکه های اجتماعی برای آژانس‌ ها

ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی

قیمت ها: 29 دلار، 99 دلار، 199 دلار، 299 دلار در ماه و قیمت‌گذاری سازمانی (با 30 روز دوره آزمایشی و رایگان)‎

توضیحات:  Sendible یک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی است و به طور خاص برای آژانس‌هایی با چندین مشتری ساخته شده است. علاوه بر اکثر ویژگی‌هایی که ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی ارائه می‌کنند،Sendible به شما امکان می‌دهد تا داشبورد خود را با توجه به برند تجاری سفارشی کنید و مشتریان جدید را جذب کنید.

قابلیت منحصر به فرد: Sendible دارای قابلیت‌های جالبی مانند ویرایشگر گرافیکی کانوا (Canva)، جستجوی تصویر بدون حق امتیاز و جستجوی یوتیوب است. همچنین برای کسانی‌که می‌خواهند در انجام کارهای تکراری در وقت خود صرفه‌جویی کنند، تا حدودی اتوماسیون فراهم کرده است.

eClincher: بهترین ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی در کلاس

قیمت ها: 49 دلار، 99 دلار، 199 دلار در ماه، و قیمت‌گذاری سازمانی (با 14 روز دوره آزمایشی و رایگان)‎

توضیحات: مانند اکثر ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی، eClincher به شما این امکان را می‌دهد که پست‌ها را زمان‌بندی و منتشر کنید، به پیام‌های اجتماعی پاسخ دهید و عملکرد شبکه های اجتماعی خود را تجزیه و تحلیل کنید.

قابلیت منحصر به فرد: چیزی که eClincher را از سایر ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی متمایز می‌کند این است که به شما امکان می‌دهد به طور خودکار با صف‌های هوشمند و فیدهای RSS پست کنید، یک کتابخانه شبکه‌ای برای تصاویر شما دارد و به شما امکان می‌دهد به دنبال اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی بگردید.

Social Pilot‎: ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی ساده و مقرون به صرفه برای تیم‌ها و آژانس‌ها

قیمت ها: 10 دلار، 24 دلار، 40 دلار، 80 دلار در ماه، و قیمت‌گذاری سازمانی (با 14 روز دوره آزمایشی و رایگان)‎

توضیحات: یکی از قابلیت‌های جالب این ابزار این است که بسیاری از ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی (مانند برنامه‌ریزی و تجزیه و تحلیل به غیر از نظارت) را در یک داشبورد ساده قرار داده است و آن را با قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه‌ای ارائه می‌دهد. ویژگی مدیریت مشتری برای آژانس هایی که با چندین مشتری کار می‌کنند، عالی است.

قابلیت منحصر به فرد: Social Pilot محتوایی را از چندین صنعت (مانند فناوری، آموزش، بهداشت و تناسب اندام) مدیریت و پیشنهاد می‌کند. اگر می‌خواهید محتوای مرتبط را به راحتی پیدا کنید، عالی عمل می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های ارزشمند این ابزار، گزارش‌های برچسب سفید آن است و مخصوصاً برای آژانس‌ها مفید است.

CoSchedule: برترین تقویم بازاریابی

قیمت ها: شروع از 0 تا 20 دلار، 40 دلار، 60 دلار، 210 دلار، 300 دلار، 1200 دلار در ماه (با یک دوره آزمایشی رایگان و 14 روزه)‎

توضیحات: CoSchedule بیش از یک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی است. این یک تقویم قدرتمند برای مدیریت بسیاری از جنبه‌های بازاریابی شما است. با CoSchedule می‌توانید برای ایجاد پست‌ها، محتوا، رویدادها و وظایف خود در شبکه ‌های اجتماعی، تیم خود را مدیریت کرده و به راحتی با آنها همکاری کنید.

قابلیت منحصر به فرد: CoSchedule برای بازاریابانی که می‌خواهند تمام پروژه‌های خود (شبکه های اجتماعی، محتوا، رویدادها، ایمیل ها و … ) را در یک مکان سازماندهی کنند، عالی است.

ویژگی ReQueue آنها به شما کمک می‌کند به طور خودکار زمان‌های ارسال بهینه را پیدا کنید و شکاف‌های موجود در برنامه شبکه های اجتماعی خود را با بهترین پست‌هایتان پر کنید.

MavSocial: مدیریت ساده شبکه های اجتماعی

قیمت ها: رایگان، 19 دلار، 78 دلار، 199 دلار، 499 دلار در ماه (با 7 روز دوره آزمایشی و رایگان)‎

توضیحات: MavSocial یک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی با تمرکز بر محتوای بصری است. برای طرح‌های با قیمت بالاتر به نظر می‌رسد می‌توانید تبلیغات فی بوک خود را با MavSocial نیز مدیریت کنید.

قابلیت منحصربه‌فرد: علاوه بر ویژگی‌های رایج (مانند زمان‌بندی، نظارت و گزارش‌دهی)، MavSocial یک کتابخانه دیجیتالی دارد و در آن می‌توانید محتوای چند رسانه‌ای خود را برای پست‌های شبکه ‌های اجتماعی خود مدیریت، استفاده و ویرایش کنید. این ابزار یک موتور جستجو دارد و در آن می‌توانید میلیون‌ها عکس stock را مرور کنید.

در صورت تمایل،MavSocial هم‌چنین می‌تواند به شما کمک کند تا پست های شبکه های اجتماعی خود را برای مدت زمان مشخصی تکرار کنید.

Friends+Me‎: اشتراک‌گذاری، بدون محدودیت مکانی

قیمت‌ها: رایگان، 9 دلار، 29 دلار، 59 دلار، 259 دلار در ماه (با یک دوره آزمایشی رایگان و 15 روزه)‎

توضیحات: Friends+Me تمرکز زیادی روی گوگل پلاس دارد، اما به شما این امکان را می‌دهد تا محتوای خود را برای سایر پلتفرم‌های شبکه های اجتماعی اصلی (به جز اینستاگرام) زمان‌بندی کنید.

قابلیت منحصربه‌فرد: Friends+Me از زمان‌بندی پروفایل‌ها، مجموعه‌ها، انجمن‌ها، صفحات و حتیGSuite Google+‎ پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد زمان بندی خودکار داشته باشید تا پست‌های گوگل پلاس خود را مجدداً در سایر حساب‌های شبکه های اجتماعی خود پست کنید. این قابلیت برای بازاریاب هایی که بر گوگل پلاس تمرکز دارند، بسیار مفید است.

Crowdfire‎: ابزار ساده مدیریت شبکه های اجتماعی

ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی

قیمت: رایگان

توضیحات: Crowdfire در طی چند سال‌ ویژگی‌های جدیدی را اضافه کرده است. علاوه بر زمان‌بندی محتوا، به شما امکان می‌دهد حساب توییتر خود را مدیریت کنید (فالو کردن و لغو فالو) و مقالاتی را برای اشتراک‌گذاری پیشنهاد می‌کند.

قابلیت منحصر به فرد: Crowdfire از اکثر ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی متمایز است. زیرا به شما امکان می‌دهد وبلاگ ها، کانال یوتیوب و فروشگاه‌های آنلاین خود را به هم متصل کنید و برای هر به روز رسانی در سایت خود پست‌های شبکه های اجتماعی ایجاد کنید.‏

SocialBee: ارسال یکپارچه پست‌های شبکه های اجتماعی برای همه پروفایل‌های شما

قیمت ها: 19 دلار/ 39 دلار/ 79 دلار در ماه (با یک دوره آزمایشی رایگان و 14 روزه)‎

توضیحات: SocialBee یک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی است و به شما امکان این را می‌دهد که با تلاش کمتر، لیدهای بیشتری را به دست آورید. عملکردهای اصلی آن به کاربرانش اجازه می‌دهد تا محتوا را در چندین کانال اجتماعی از یک مکان اضافه، سازماندهی و به اشتراک بگذارند: فیسبوک (صفحات، پروفایل‌ها، گروه‌ها)، توییتر (پروفایل ها)، لینکدین (پروفایل ها، صفحات)، پینترست (Boardها)، اینستاگرام (پروفایل ها)، و حتی در Google My Business. حتی با بافر نیز ادغام می‌شود.

قابلیت منحصر به فرد: یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های SocialBee امکان بازیافت محتوای همیشه سبز در عین تازه نگه داشتن آن با استفاده از تغییرات پست است. می‌توانید از SocialBee برای انتشار پست‌ مداوم استفاده کنید، در حالی‌که ترکیبی متعادل از محتوا در هر دسته در اختیار دارید. به علاوه، کیفیت بالای پشتیبانیریکی دیگر از دارایی‌های ارزشمند SocialBee است.

برنامه ریز پست: مدیریت هوشمندانه شبکه های اجتماعی

قیمت‌ها: 3 دلار، 11 دلار، 24 دلار، 59 دلار، 129 دلار، 299 دلار در ماه و قیمت شرکت

توضیحات: Post Planner می‌خواهد به بازاریابان شبکه های اجتماعی در سه کار کلیدی کمک کند: یافتن محتوای با کیفیت بالا، برنامه‌ریزی یک تقویم انتشار عالی، و پست کردن مداوم. پیشنهادات محتوا را مدیریت و رتبه‌بندی می‌کند و به شما امکان می‌دهد یک برنامه زمان‌بندی مبتنی بر نوع محتوا ایجاد کنید.

قابلیت منحصر به فرد: Post Planner با ابزار Find، به آسانی محتوایی را که ثابت شده با افراد تعامل برقرار می‌کند، پیدا می‌کند.

همچنین، به‌جای اینکه فقط زمان‌های خود را در برنامه‌تان مشخص کنید (برای ایجاد برنامه اشتراک‌گذاری)، می‌توانید نوع محتوا را برای هر بازه زمانی انتخاب کنید و Post Planner با محتوای انتخابی شما، محل‌ها را پر می‌کند. (همچنین می‌توانید پست‌های خارج از این برنامه را نیز برنامه‌ریزی کنید.)‎

Tailwind‎: بازاریابی بصری هوشمندتر

قیمت ها: آزمایشی رایگان با ویژگی‌های محدود، 9.99 دلار، 799.99 دلار در ماه و قیمت سازمانی

توضیحات: Tailwindیک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برای پینترست و اینستاگرام است. Tailwind علاوه بر کمک به شما در برنامه‌ریزی پست‌ها، نظارت بر مکالمات و اندازه‌گیری نتایج، توصیه‌هایی برای بهبود عملکردتان در پینترست و اینستاگرام نیز ارائه می‌کند.

قابلیت منحصر به فرد: Tailwind برای بازاریابان پینترست و اینستاگرام عالی است. زیرا طیف وسیعی از ویژگی‌هایی را ارائه می دهد که خاص این پلتفرم‌های بصری هستند. مانند تبلیغات محتوا در پینترست و مدیریت محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) اینستاگرام.‏

📌 این مقاله می‌تواند برای شما مفید باشد چگونه می‌توان مدیریت تولید محتوا شبکه های اجتماعی را انجام داد؟

Later‎: پلتفرم شماره 1 بازاریابی اینستاگرام

قیمت‌ها: 9 دلار، 19 دلار، 29 دلار، 49 دلار در ماه و قیمت‌گذاری سازمانی

توضیحات: برخلاف اکثر ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی، Later عمدتاً بر روی اینستاگرام تمرکز می‌کند (البته می‌توانید پروفایل های پینترست، فیسبوک و توییتر خود را نیز متصل کنید).‎

قابلیت منحصر به فرد: نقطه قوت Later در تقویم محتوای بصری آن است که می‌توانید به راحتی تصاویر را بکشید و رها کنید تا آنها را زمان‌بندی کنید. هم‌چنین دارای یک ابزار لینک رایگان است و می‌توانید از آن در پروفایل اینستاگرام خود برای لینک دادن به فید اینستاگرام قابل خرید یا وب سایت ها و وبلاگ پست های مختلف استفاده کنید.

10 ابزار برتر مدیریت شبکه های اجتماعی برای شرکت های سازمانی

اگر هیچ کدام از ابزارهای بالا با استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی شما سازگار نیست، شاید به ابزارهای جامع تری نیاز داشته باشید.

📌 این مقاله می‌تواند برای شما مفید باشد 10 استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی برای شرکت ها و کسب و کارها

در ادامه چندین ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی را که عموماً برای تیم‌های بزرگتر و سازمانی طراحی شده اند، معرفی کرده‌ایم.
(بیشتر این ابزارها قیمت‌های خود را در وب‌سایتشان فهرست نمی‌کنند، اما یک نسخه آزمایشی رایگان به شما ارائه می‌کنند تا متوجه شوید این ابزار چگونه می‌تواند به شما کمک کند.)‏

Sprinklr‎: دسترسی به مشتریان، تعامل و گوش دادن به مشتریان در مقیاس‌های مختلف

Sprinklr Social Cloud (ابر اجتماعی Sprinklr) بخشی از مجموعه محصولات Sprinklr است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا به مشتریان خود در هر کانالی و در هر مقیاسی متصل شوند و خدمات خود را به آنها ارائه دهند. این قابلیت باعث می‌شود تا تیم‌های شرکتی به طور مؤثر با مشتریان خود در بیش از 25 کانال اجتماعی ارتباط برقرار کنند، به آنها گوش دهند و با آنها تعامل برقرار کنند.

Oktopost: پلتفرم مدیریت شبکه های اجتماعی برای شرکت های B2B

Oktopost یک پلتفرم مدیریت شبکه های اجتماعی است و به بازاریابان B2B ارائه می‌شود که می‌خواهند از طریق شبکه های اجتماعی لید ایجاد کنند و ارزش کسب و کار تلاش‌های خود در شبکه های اجتماعی را از نظر کمّی ارائه دهند. از مدیریت شبکه های اجتماعی تا ارتقاء و حمایت از کارمندان، Oktopost همه ابزارهایی را که بیشتر بازاریابان B2B نیاز دارند، به همراه دارد.

Falcon.io: بستری برای انواع بازاریابی شبکه های اجتماعی

Falcon.io همه چیزهایی را که بازاریابان شبکه های اجتماعی به آن نیاز دارند در یک پلتفرم واحد ترکیب می‌کند: مدیریت شبکه های اجتماعی، تعامل و تجزیه و تحلیل، مدیریت تجربه مشتری و سازنده صفحه لندینگ.‏

هاب اسپات (HubSpot): نرم افزاری شامل همه ابزارهای لازم برای بازاریابی درون‍گرا

ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی هاب اسپات بخشی از نرم افزار بازاریابی همه کاره آنها است که هزینه آن از 1120 دلار در ماه شروع می‌شود. از آنجایی که هاب اسپات تمام تلاش‌های بازاریابی شما (مانند شبکه ‌های اجتماعی، ایمیل، سئو و مدیریت ارتباط با مشتری) را در یک پلتفرم واحد ادغام می‌کند، می‌توانید به راحتی نتایج خود را در کانال‌های بازاریابی‌تان مقایسه کنید و بازده سرمایه (ROI) اجتماعی خود را اندازه‌گیری کنید.

استودیوی اجتماعی Salesforce: پلتفرم بازاریابی شبکه های اجتماعی شما

ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی

Salesforce احتمالا جامع‌ترین مجموعه محصولات را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند. استودیو اجتماعی آن، بخشی از پلتفرم ابر بازاریابی است و می‌تواند به شما کمک کند تا با همسو کردن تلاش‌های بازاریابی، خدمات مشتری و فروش در شبکه ‌های اجتماعی، روابط خود را با مشتری تقویت کنید.

Social Hub‎: نرم افزار هوشمند مدیریت شبکه های اجتماعی برای تیم شما

Social Hub یک نرم افزار مدیریت شبکه های اجتماعی است که برای کسب و کارها، آژانس ها و دولت ها ساخته شده است. این نرم افزار بر اساس مخاطبان و مشتریان هدف خود راه حلی کارآمد، مقیاس‌ پذیر و ایمن ارائه می‌دهد.

Spredfast: پلتفرم شبکه اجتماعی سازمانی

Spredfast یک نرم افزار شبکه اجتماعی است و توسط برخی از بزرگترین شرکت‌های جهان مانند پاتاگونیا، لینکداین، و جانسون اند جانسون برای مدیریت تمام جنبه‌های مدیریت شبکه های اجتماعی استفاده می‌شود.

Likeable Hub‎: شبکه های اجتماعی آسان و موثر برای کسب و کار شما

هزینه این سرویس از 299 دلار در ماه شروع می‌شود. Likeable Hub هزاران ایده محتوا در اختیار شما قرار می‌دهد، به شما کمک می‌کند ارجاع‌ و لید ایجاد کنید، به شما اجازه می‌دهد تا دسترسی به شبکه ‌های اجتماعی خود را تقویت کنید، و کلی قابلیت دیگر.

Social Flow‎: مدیریت، بازاریابی و انتشار شبکه های اجتماعی مبتنی بر داده

Social Flow یک ابزار انتشار و تبلیغات در شبکه های اجتماعی است و بسیاری از ناشران برتر مانند نیویورک تایمز، کانال نشنال جئوگرافیک و Fast Company ار آن استفاده می‌کنند. شرکت Fast با استفاده از Social Flow توانست سهام فیسبوک خود را تا 30 درصد افزایش دهد!

NUVI: خیره کننده ترین مجموعه بازاریابی شبکه های اجتماعی جهان

ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی

NUVI تجسم داده‌ها و بینش‌های شبکه های اجتماعی را در لحظه ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند در مورد استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی خود تصمیم‌گیری کنید. همچنین ابزارهایی را برای انتشار و مشارکت موثر در شبکه های اجتماعی در اختیار شما قرار می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن