6 تا از بهترین دوره های آنلاین و رایگان دیجیتال مارکتینگ

یکی از بهترین روش های آموزش دیجیتال مارکتینگ، شرکت در یک دوره آموزشی آنلاین دیجیتال مارکتینگ است.
یک دوره خوب به شما کمک می کند تا مهارت های مورد نیاز برای تبدیل سریع به یک بازاریاب دیجیتال موفق و ارتقاء مهارت های شغلی خود را پیدا کنید.
در این مقاله، بهترین دوره های دیجیتال مارکتینگ رایگان سارمان‌های معتبر موجود در اینترنت را معرفی خواهیم کرد.

چه کسی باید دوره دیجیتال مارکتینگ را دنبال کند؟

مهارت های دیجیتال مارکتینگ نه تنها برای متخصصان دیجیتال مارکتینگ بلکه برای همه کسانی که در کسب و کارهای آنلاین کار می کنند بسیار مهم است.
این شامل کارآفرینان، مدیران بازاریابی، متخصصان بازاریابی و صاحبان کسب و کارهای کوچک می شود.

چرا این دوره ها بهترین دوره های آنلاین در دیجیتال مارکتینگ هستند؟

اگر عبارت «دوره های دیجیتال مارکتینگ» را در گوگل جستجو کنید، دوره های زیادی پیدا خواهید کرد که رشته های مختلف دیجیتال مارکتینگ را پوشش می دهد. به عنوان مثال، دوره هایی وجود دارد که فقط بر سئو یا بازاریابی رسانه های اجتماعی تمرکز می کند، اما تصویر کاملی از تمام کانال های دیجیتال مارکتینگ به شما ارائه نمی دهد.

هدف از این مقاله؛ نمایش دوره های کامل دیجیتال مارکتینگ است که طیف وسیعی از مفاهیم دیجیتال مارکتینگ را پوشش می دهد و نه فقط یک حوزه. این لیست شامل انواع و سطوح مختلف دوره های مناسب برای کاربران مبتدی، متوسط و پیشرفته است.

اکثر آنها رایگان هستند و می توانید بلافاصله شروع به یادگیری کرده و مهارت های دیجیتال مارکتینگ خود را تقویت کنید.

6 دوره برتر دیجیتال مارکتینگ

اینها بهترین دوره های دیجیتال مارکتینگ هستند که می توانید بصورت آنلاین گذرانده و پس از اتمام آنها در رشته دیجیتال مارکتینگ گواهینامه بگیرید.

دوره های رایگان دیجیتال مارکتینگ گوگل (با گواهینامه)

دوره دیجیتال مارکتینگ رایگان گوگل

گوگل دارای یک پلتفرم دوره آنلاین (گاراژ دیجیتال) است که دوره های رایگان را در زمینه موضوعات مختلف مرتبط با توسعه شغلی یا تجاری ارائه می دهد.

یکی از موضوعاتی که به تفصیل به آن پرداخته شده، آموزش دیجیتال مارکتینگ است. به طور خاص، گوگل دوره های آموزشی آنلاین بازاریابی زیر را ارائه می دهد:

  • مبانی دیجیتال مارکتینگ (شامل گواهینامه دیجیتال مارکتینگ)
  • نحوه راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی
  • چگونه مطمئن شوید مشتریان شما را در دنیای آنلاین پیدا می کنند؟
  • نحوه تبلیغ یک تجارت با تبلیغات آنلاین (گوگل ادز)
  • چگونه می توان یک کسب و کار را به کشورهای دیگر گسترش داد؟
  • موبایل مارکتینگ
  • تبلیغ یک کسب و کار با بازاریابی محتوا
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  • دوره یوتیوب (شامل گواهینامه)

همه دوره ها شامل مطالب ویدیویی و متنی هستند و برخی از آنها را می توان در 3 ساعت به پایان رساند در حالی که برخی دیگر تا 40 ساعت طول می کشد.

گواهینامه اصول دیجیتال مارکتینگ توسط دفتر تبلیغات تعاملی اروپا و دانشگاه باز تأیید شده است.

چرا باید در این دوره ثبت نام کرد؟

اگر در دیجیتال مارکتینگ تازه کار هستید و می خواهید ایده خوبی در مورد دیجیتال مارکتینگ و نحوه عملکرد اجزای مختلف آن داشته باشید، این دوره خوبی برای شما است.

همچنین، گواهینامه این دوره در سطح جهانی شناخته شده است که راهی عالی برای ارتقاء سطح شغلی شما می باشد.

دوره دیجیتال مارکتینگ رایگان آکادمی SEMRUSH (همراه با صدور گواهینامه)

SEMRUSH شرکتی است که پشت یکی از موفق ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ قرار دارد.
آنها برای ارائه خدمات بهتر به کاربران و مخاطبان خود، یک آکادمی با تعدادی دوره رایگان دیجیتال مارکتینگ ایجاد کرده اند.

دوره های آنها همه رشته های دیجیتال مارکتینگ را شامل می شود:

  • سئو
  • بازاریابی محتوا
  • تبلیغات کلیکی
  • افیلیت مارکتینگ
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی

زبان اصلی دوره انگلیسی است، اما بسیاری از دوره ها به زبان اسپانیایی نیز موجود هستند.

ثبت نام در این دوره رایگان است و پس از اتمام دوره و امتحانات، گواهینامه دریافت می کنید.

مطالب دوره شامل ویدئو و متن است و همه دوره ها توسط متخصصان معتبر دیجیتال مارکتینگ آموزش داده می شوند.

آنها مفاهیم اولیه و پیشرفته را پوشش می دهند و در حالی که برخی از دوره ها به طور اختصاصی در مورد نحوه استفاده از SEMRUSH صحبت می کنند، دوره هایی هم وجود دارند که مفاهیم کلی مانند اصول سئو، تبلیغات کلیکی، اصول سئو فنی و بازاریابی رسانه های اجتماعی را پوشش می دهد.

چرا باید در این دوره ثبت نام کرد؟

نکته خوب در مورد این دوره ها این است که آنها توسط متخصصان صنعت تدریس می شوند و علاوه بر توضیح مفاهیم مختلف، به شما یاد میدهند که چگونه می توانید از این اطلاعات در عمل استفاده کنید.

علاوه بر این، نحوه استفاده صحیح از SEMRUSH را خواهید آموخت و این می تواند شانس شما را برای اجرای کمپین های دیجیتال مارکتینگ موفق افزایش دهد.

دوره رایگان و پولی دیجیتال مارکتینگ ClickMinded (با صدور گواهینامه)

ClickMinded شرکتی است که توسط Tommy Griffith تاسیس شده است. تامی متخصص سئو و مربی سئو است. او کار سئو را برای شرکت هایی مانند Paypal و Airbnb انجام داده است.

آنها تعدادی دوره بازاریابی آنلاین را ارائه می دهند که شامل کانال های مختلف بازاریابی و مجموعه ای از دوره های دیجیتال مارکتینگ است که شامل همه چیزهایی است که برای تبدیل شدن به یک متخصص دیجیتال مارکتینگ باید بدانید.

به طور خاص دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ ClickMinded، هفت موضوع را پوشش می دهد:

  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • بازاریابی محتوا
  • ایمیل مارکتینگ
  • تبلیغات پولی
  • قیف های فروش
  • تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
  • بهینه سازی موتور جستجو

نکته خوب در مورد بسته نرم افزاریClick Minded این است که هر دوره توسط متخصصانی آموزش داده می شود که به طور فعال در صنعت و در سازمان های بزرگ کار می کنند.

شما می توانید به صورت رایگان در کلاس های مستر چارچوب دیجیتال مارکتینگ ثبت نام کنید، اما برای دسترسی کامل به این بسته، باید 1997 دلار بپردازید. همه دوره ها دارای گواهینامه و 14 روز ضمانت بازگشت وجه هستند.

خوب است که بدانید: در حالی که دوره ها با تخفیف ارائه می شوند(قیمت معمولی 6،979 دلار ذکر شده است)، با ثبت نام در دوره مستر آنها می توانید آن دوره را با تخفیف بیشتری دریافت کنید. پس از ثبت نام در دوره رایگان، ایمیل هایی با تخفیف بهتر در دوره های پولی دریافت خواهید کرد.

چرا باید در این دوره ثبت نام کرد؟

بدیهی است که این دوره برای همه افراد نیست. قیمت آن براییک فریلنسریایک فرد حرفه ای زیاد است اما اگر در یک شرکت بزرگ کار می کنید مشکلی ایجاد نمی کند.

اگر مایل پرداخت این مبلغ هستید،خوب است بدانید که این دوره قطعا ارزشش را دارد. اگر از قبل اصول اولیه را می دانید و در دوره هایGoogle Garage و SEMRUSH شرکت کرده اید، می توانید از این دوره برای عمیق تر شدن و کشف تمام جزئیات دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.

همچنین توصیه می کنیم که در خبرنامه آنها ثبت نام کنید زیرا محتوای با کیفیتی (در موضوعات مختلف دیجیتال مارکتینگ) از طریق وبلاگ خود ارائه می دهند.

دوره های رایگان دیجیتال مارکتینگ هاب اسپات (همراه با صدور گواهینامه)

دوره دیجیتال مارکتینگ رایگان هاب اسپات

یکی دیگر از گزینه های یادگیری دیجیتال مارکتینگ به صورت آنلاین و دریافت گواهینامه توسط یک شرکت مشهور، آکادمی دیجیتال هاب اسپات است.

هاب اسپات یکی از شرکت های پیشرو در صنعت دیجیتال مارکتینگ با مجموعه ای از ابزارها از جمله نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، ابزارهای سئو، بازاریابی محتوا و جشنواره های ویژه است.

دوره های آنلاین دیجیتال مارکتینگ هاب اسپات موضوعات زیر را پوشش می دهد:

  • بازاریابی درون گرا
  • بازاریابی محتوا
  • ایمیل مارکتینگ
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • بازاریابی زمینه ای

ثبت نام رایگان است و پس از اتمام دوره گواهینامه معتبر دریافت خواهید کرد.

علاوه بر دوره های فوق، تعدادی دوره (بدون گواهینامه) نیز وجود دارد که بهینه سازی موتور جستجو، وبلاگ نویسی، تبلیغات فیسبوک و سایر کانال های بازاریابی آنلاین را پوشش می دهد.

چرا باید در این دوره ثبت نام کرد؟

حتی اگر قصد ندارید از ابزارهای HubSpot در کمپین های بازاریابی خود استفاده کنید، خوب است بدانید که آنها در تولید دوره های آنلاین خود بسیار عالی عمل کرده اند. می توانید روزانه وقتی را اختصاص دهید و درباره موضوعات مورد علاقه خود از این سایت اطلاعات کسب کنید. 

همه دوره ها توسط متخصصانی مانند سوجان پاتل و متیو باربی، که متخصصین دیجیتال مارکتینگ با سالها تجربه در صنعت هستند، تدریس می شود. استفاده از محیط آموزشی آنها آسان است و دوره ها رایگان است.

به شما پیشنهاد می کنم این دوره را نیز بگذرانید، که توضیح می دهد چگونه HubSpot از وبلاگ نویسی استفاده می کند تا روزانه هزاران بازدیدکننده را از جستجوی ارگانیکGoogle دریافت کند.

دوره دیجیتال مارکتینگ رایگان Copyblogger

یکی از موفق ترین وب سایت ها در بازاریابی اینترنتی به ویژه در مورد تولید محتوا، Copyblogger است.
برایان کلارک نویسنده copyblogger و خالق موفق ترین چارچوب وردپرس، یعنی Genesis است.
اگرچه copybloggerstudiopress و Genesis در حال حاضر بخشی از WPEngine هستند، دوره رایگان بازاریابی اینترنتی برایان هنوز یک منبع عالی برای یادگیری نحوه تولید یک محتوای عالی است.

این دوره از طریق ایمیل و کتابهای الکترونیکی ارائه می شود و رایگان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با استفاده از آدرس ایمیل خود ثبت نام کنید.

چرا باید در این دوره ثبت نام کرد؟

تولید محتوای عالی برای موفقیت هر کمپین دیجیتال مارکتینگ ضروری است. چه یک آگهی باشد، چه مقاله، چه صفحه لندینگ، شما باید نحوه تولید محتوای جذاب را بیاموزید و این دوره مکانی عالی برای شروع است که برای کاربران مبتدی و پیشرفته مناسب است.

دوره آموزشی رایگان دیجیتال مارکتینگ Optinmonster

Optinmonster یکی از موفق ترین ابزارها برای افزایش نرخ تبدیل وب سایت است. آنها برای آموزش کاربران خود، تعدادی دوره رایگان را ایجاد کردند که موضوعات مربوط به ایمیل مارکتینگ و بهینه سازی نرخ تبدیل را پوشش می دهد.

چرا باید در این دوره ثبت نام کرد؟

اگرچه آکادمی دیجیتال optinmonster دوره هایی در مورد همه موضوعات دیجیتال مارکتینگ ندارد، اما ارزش آن را دارد که نگاهی به آن بیندازید.
زیرا هنگامی که موفق به جذب ترافیک به یک وب سایت بشوید، به تبدیل مخاطب نیاز خواهید داشت و این دقیقاً همان چیزی است که در این دوره ها خواهید آموخت.

ثبت نام در این دوره رایگان است و دوره های آموزشی آن برای کاربران مبتدی و پیشرفته آسان و مناسب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن