چه ایده های موفقی برای کمپین دیجیتال مارکتینگ وجود دارد تا ترافیک سایتمان بالا برود؟

آیا می‌دانستید امسال 61٪ از بازاریابان نشان دادند بهبود رشد ارگانیک در بالای لیست اولویت‌های تلاش‌ بازاریابی درونگرای آنها می‌باشد؟
در نهایت، رشد آنلاین ارگانیک به یک چیز خلاصه می‌شود: ایده یک کمپین عالی دیجیتال مارکتینگ.
با داشتن آژانس دیجیتال مارکتینگ مناسب، کسب و کارها و شرکت‌های سراسر جهان می‌توانند نحوه ارتقا سطح آگاهی از برند، ایجاد رابطه نزدیک با مشتریان و حفظ ارتباط در یک فضای پیوسته در تغییر را کشف کنند.

به هر حال، انکار این واقعیت که جهان به سرعت در حال تغییر است و از تمرکز بر روی مواد چاپی، بیلبوردها و حتی تبلیغات تلویزیونی به سمت یک راه حل بازاریابی سریع، پیشرفته و دیجیتالی حرکت می‌کند، دشوار است.
همزمان که زمان بیشتری را روی لپ تاپ ها، دسکتاپ ها و موبایل‌های هوشمند خود می‌گذرانیم، بسیار مهم است که شرکت‌ها شروع به تطبیق استراتژی های بازاریابی خود با شرایط فعلی کنند.

امروزه، دیجیتال مارکتینگ یک قسمت مهم از ترکیب بازاریابی است که قرار است در آینده موضوع مهم جهان شود.
گرچه ممکن است هنوز تبلیغات سنتی و رسانه‌های رسمی از بین نرفته باشند، اما کمپین های دیجیتال مارکتینگ برای برندهای مدرن، سریع‌تر، همه کاره و ساده‌تر هستند.

تنها مشکل این است اگر می‌خواهید کمپین دیجیتال مارکتینگ شما مفید باشد، باید استراتژی های خلاقانه‌ای بیابید که مشابه تلاش‌های رقبای شما نباشد.
هنگامی که نمی‌توانید ایده خوبی پیدا کنید، کمک گرفتن از یک آژانس دیجیتال مارکتینگ بهترین کار است.
ما با راهنمای ایده های کمپین دیجیتال مارکتینگ در کنارتان هستیم تا مزایای آژانس ها و ویژگی‌هایی را که باید در طراحی کمپین دیجیتال مارکتینگ خود بگنجانید، بشناسید.

آنچه در این مقاله می خوانیم : پنهان

کمپین دیجیتال مارکتینگ شامل چه عناصری است؟

ما نمی‌خواهیم به عنوان این که شما معنای یک کمپین دیجیتال مارکتینگ را متوجه نمی‌شوید، به شما توهین کنیم. از این گذشته، تعریف این عبارت دقیقا در خود کلمه معلوم است. درعوض، قصد داریم به شما نشان دهیم یک کمپین دیجیتال مارکتینگ باید شامل چه عناصری باشد.

کمپین های دیجیتال مارکتینگ یک راه حل برای حضور آنلاین هستند.
در دنیایی که مشتریان در لحظه به تمام اطلاعاتی که احتمالاً می‌خواهند یا نیاز دارند، دسترسی دارند، آژانس دیجیتال مارکتینگ شما برگه عبوری برای ورود به بزرگترین شبکه مصرف‌کنندگان بالقوه، طرفداران برند و مشتریان است.

در دنیای آنلاین امروز، کسب وکارها دو راه دارند.
آنها می‌توانند از ایده های کمپین بازاریابی دیجیتال مارکتینگ برای ایجاد تصویری خاص از برند خود استفاده کنند، با مخاطبان خود صحبت کنند و ارزش‌های تجاری خود را به نمایش بگذارند یا می‌توانند فرضیاتی را که به آنها تحمیل می‌شود، حفظ کنند.
متأسفانه برای کسانی‌که کمپین دیجیتال مارکتینگ ندارند، فرضیه‌ها همیشه خوب نیستند.

به همین دلیل است گمان می‌کنیم همه برندها باید در یک آژانس دیجیتال مارکتینگ و یک استراتژی جامع دیجیتال مارکتینگ سرمایه‌گذاری کنند که شامل موارد زیر می‌باشد:

اهداف حیاتی خود را تعریف کنید

اگر نمی‌دانید به عنوان یک کسب و کار یا برند تجاری می‌خواهید به به چه نتیجه‌ای برسید، پیدا کردن ایده‌های الهام بخش برای کمپین دیجیتال مارکتینگ هم کار بسیار دشواری می‌باشد.
به این فکر کنید می‌خواهید کدام یک از این کارها را انجام دهید؟
جذب مشتری، حفظ مشتری، آگاهی از برند یا بهبود تعامل اجتماعی؟
با تعیین اهداف خود می‌توانید مسیری را که می‌تواند شما را موقعیت فعلی‌تان به موقعیت ایده‌آل تان برساند، پیدا کنید.

بازار فعلی خود را تجزیه و تحلیل کنید

تجزیه و تحلیل بازار فعلی کار سختی به نظر می‌رسد، اما برای استفاده بیشتر از ایده های کمپین دیجیتال مارکتینگ ضروری است.
از آژانس دیجیتال مارکتینگ خود بخواهید تا به شما کمک کند اطلاعات مهم در مورد اندازه بازار، جمعیت و شخصیت مشتریان، همراه با رقابت بالقوه در صنعت شما را ردیابی کند.

اسلحه های خود را انتخاب کنید

وقتی فهمیدید مشتریان شما چه کسانی هستند و می‌خواهید در کسب و کار خود به چه چیزهایی دست پیدا کنید، باید ابزارهای بازاریابی را پیدا کنید که به شما کمک می‌کنند بهترین نتیجه را بگیرید.
راه‌حل های بی‌شماری برای استراتژی دیجیتال مارکتینگ شما وجود دارد، از شروع یک برنامه جامع وبلاگ نویسی گرفته تا ویلاگ نویسی، شروع تولید پادکست، یا انتشار مقاله‌های مرجع و کتاب‌های الکترونیکی.

در اینجا برخی از ابزارهایی را که توصیه می‌کنیم همه کمپین های دیجیتال مارکتینگ در نظر بگیرند، آورده‌ایم:

  • بهینه سازی موتور جستجو: در این موضوع اطمینان از این‌که وب سایت شما و تمام محتوایی که منتشر می‌کنید برای رتبه بندی آنلاین محتوای سایت تولید، طراحی و توسعه یافته‌اند، مطرح است.
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی: در دنیای امروز، شبکه های اجتماعی کلید تعامل با مخاطبان و نشان دادن شخصیت برند شما به آنها می‌باشد.
  • بازاریابی محتوا: انتشار محتوای شخصی و مرتبط با تجربه‌های کاربر، مطالعات موردی، مقالات وبلاگ و … می‌تواند اقتدار (authority) آنلاین شما را بهبود بخشد و اطمینان حاصل کند که مشتریان شما دقیقاً همانگونه می‌خواهید، برند و کسب و کار شما را می‌بینند. 

ایده های سال آینده برای کمپین دیجیتال مارکتینگ

ایده کمپین دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی

شاید یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در مورد کمپین های دیجیتال مارکتینگ به خاطر بسپارید، این است که این کمپین ها ثابت نیستند.
آژانس های دیجیتال مارکتینگ و کسب و کارها و سازمان‌های پر رونق به طور مداوم به دنبال راه‌هایی برای به روزرسانی و تازه‌سازی فرصت‌های بازاریابی خود هستند تا بیش از هر زمان دیگری افراد بیشتری را به سمت خود را جلب کنند.

در حال حاضر شاهد انبوهی از ایده های جدید کمپین دیجیتال مارکتینگ هستیم که شاید هرگز قبلاً آنها را در نظر نگرفته بودیم.
از این گذشته، در سال‌های گذشته شاهد پیشرفت‌ها و تغییرات جدیدی در فضای دیجیتال از تغییر در گوگل ادز تا به روزرسانی الگوریتم‌های سئو و معرفی محتوای زودگذر (مانند استوری های اینستاگرام). بودیم.

اگر می‌خواهید در بالاترین قسمت مجموعه‌ای ‌از ایده های کمپین دیجیتال مارکتینگ که به طور مداوم در حال پیشرفت است، باقی بمانید و مطمئن باشید که از نظر خلاقیت و نوآوری از رقابت خود عقب نمی‌مانید، لازم است که با تغییرات بسیاری که ایجاد می‌شوند، هماهنگ باشید و از آنها عقب نمانید.
این امر یکی از دلایل بسیاری است که کارشناسان اغلب تصمیم می‌گیرند با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ کار کنند.

در نتیجه، گمان می‌کنیم ایده خوبی است که وضعیت کمپین های دیجیتال مارکتینگ را در سال‌های اخیر در نظر بگیریم و به شما چشم‌انداز خوبی از وضعیت کمپین های دیجیتال مارکتینگ در آن سال ارائه دهیم تا شما کمی از آنها الهام بگیرید!

ظهور لایو استریم: ایده ای نو برای کمپین دیجیتال مارکتینگ

یکی از تغییراتی که امکان دارد آژانس دیجیتال مارکتینگ شما، برندتان را از سال 2016 به سمت آن حرکت داده باشد، استفاده از لایو استریم است.
از سال 2016 لایو استریم به یک ترند (موضوع داغ) بسیار عظیم تبدیل شد.
همه چیز از آنجایی شروع شد که فیسبوک “Facebook Live” را معرفی کرد و با طیف وسیعی از ناشران همکاری کرد تا محتوای ویدیویی لحظه‌ای را در دسترس مردم قرار دهد.

اگر به دنبال یک روش سریع و صمیمی برای برقراری ارتباط با فالوورهای خود هستید و هنوز نمی‌خواهید در ویدیوهای حرفه‌ای سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید لایو استریم را امتحان کنید.
یک ویدیوی لایو استریم برای تقویت شخصیت برند شما و نشان دادن صدای شما به روشی معتبر و جذاب بسیار مناسب است.
برخی از گزینه‌های لایو استریم شامل موارد زیر است:

  • پخش رویدادها
  • نحوه و چگونگی انجام کارها (How-To’s)
  • معرفی پشت صحنه ویدیو
  • تظاهرات
  • جلسات پرسش و پاسخ

محتوای زودگذر: ایده ای بسیار پر کاربرد برای کمپین دیجیتال مارکتینگ

محتوای زودگذر یا محتوایی که پس از مدتی مشخص ناپدید می‌شود، در سال‌های اخیر بسیار گسترش یافته است.
اگر فکر می‌کردید پست‌های زودگذر فقط در اسنپ چت پرطرفدار هستند، پس دوباره فکر کنید.
اینستاگرام ویژگی استوری (Stories) خود را در سال 2016 راه‌اندازی کرد.

ایجاد محتوای زودگذر امکان دارد برای بسیاری از بازاریابان ایده خوبی نباشد.
با این حال، اگر تمام کاربران شما در پلتفرم هایی که از این نوع محتوا استفاده می‌کنند فعالیت دارند، شما نیز باید همان‌جا باشید.
به یاد داشته باشید محتوای زودگذر شما باید پایه، معتبر و خودجوش باشد.
نیازی به پست‌های بیش از حد ویرایش شده نیست.
در این مورد، شما باید به گونه‌ای از این بستر که به برندها جلوه ای انسان محور می‌دهد، استفاده کنید تا به نفعتان باشد.

اینفلوئنسر مارکتینگ: ایده ای بسیار مناسب برای کمپین دیجیتال مارکتینگ و شبکه های اجتماعی

میل به اینفلوئنسر مارکتینگ امروزه بیش از هر زمان دیگری بزرگ و قابل توجه شده است.
از این گذشته، آمارها نشان می‌دهد 71٪ از مصرف کنندگان بیشتر بر اساس محتواهای موجود در شبکه های اجتماعی خرید می‌کنند.

اینفلوئنسر مارکتینگ در واقع استفاده بهینه از پست‌های «بازاریابی دهانی» است. با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ به سراغ شخصی می‌روید که قبلاً مورد توجه و وفاداری مخاطبان خود قرار گرفته است و از آنها می‌خواهید با محصول یا برند شما تعامل داشته باشند.
خبر خوب این است که اینفلوئنسر مارکتینگ به شما این امکان را می‌دهد که حتی اگر در بازار برند جدیدی باشید، تقریباً در زمان خیلی کوتاهی بتوانید برای شرکت خود قدرت و شهرت ایجاد کنید.

حتی اگر مدتی است که از شبکه های اجتماعی و محتوا به عنوان ایده های کمپین دیجیتال مارکتینگ خود استفاده می‌کنید، درخواست آژانس دیجیتال مارکتینگ‌تان برای همسوکردن شما با یک اینفلوئنسر در حوزه فعالیت‌تان می‌تواند به این معنی باشد که در نهایت مخاطبان کاملا جدیدی برای تبلیغات نیز پیدا می‌کنید.
مشتریان جدیدتر یعنی سود بیشتر!

نوآوری و شخصی سازی در محتوا: ایده انسان محور برای کمپین دیجیتال مارکتینگ

احتمالاً قبلاً می‌دانید که مهم است این روزها شرکت‌ها با بازاریابی محتوا صدای خود را به گوش دیگران برسانند.
از آنجا که از ابتدای ظهور تبلیغات، بازاریابی محتوا همچنان به عنوان یک عامل مهم در هر راه حل بازاریابی شناخته می‌شود، پس بهتر است آن را دست کم نگیرید.
با این حال، شایان ذکر است که محتوا هر سال مهم‌تر از سال گذشته خواهد شد.

نکته کلیدی که باید به خاطر بسپارید این است که با ادامه سرمایه‌گذاری برندهای بیشتری بر روی محتوای جدید، زمینه‌های رقابتی بیشتر و بیشتر می‌شود.
به همین دلیل، مهم است تلاش کنید و اطمینان حاصل کنید که برند شما برجسته می‌ماند.
اگر نمی دانید چگونه برند خود را متمایز کنید، وقت آن است که با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ صحبت کنید.

در عین حال، در حالی‌که نشان می‌دهید چه چیزی برند شما را منحصر به فرد می‌کند، به یاد داشته باشید به شخصیت مشتری خود احترام بگذارید.
محتوای خود را با توجه به پرسونای مشتریانی که برای مخاطبان هدف خود ایجاد کرده‌اید، شخصی سازی کنید. متوجه خواهید شد که در نهایت با مشتریان وفادارتر و فعال‌تری روبرو می‌شوید.

با ایجاد کمپین تولید لید به شناخت مخاطبان برسید

ساخت لیستی از ایمیل افراد علاقه‌مند به محتواها و محصولات شما می‌تواند دشوار باشد. اغلب تنها راه برای دریافت ایمیل افراد پیشنهاد تخفیف به آنان است. آنها پس از خرید خود، از اشتراک لیست ایمیل شما خارج می‌شوند. چقدر دردناک!

گرانت بالدوین، سخنران حرفه‌ای تصمیم گرفته راهکار متفاوتی را انجام دهد. او پیرامون یکی از سوالاتی که توسط سخنرانان قدیمی پرسیده می‌شد، کمپین تولید لیدی را راه‌اندازی می‌کرد. سوال کمپین تولید لید بالدوین این بود: «برای یک برنامه سخنرانی چقدر می‌توانم هزینه کنم؟»

او یک ماشین حساب ساخت و با تشویق سخنرانان به محاسبه میزان هزینه خود برای سخنرانی بر اساس این سخنران حرفه ای، از آنان آدرس ایمیل می‌گرفت. این کار به او لیستی از لیدهای بسیار مرتبط را داد و و می‌توانست روی خدمات سخنرانی محور خود مانند کوچینگ بازاریابی کند. گرانت حرکت هوشمندانه‌ای انجام داد.

کمپین های دیجیتال مارکتینگی با همکاری با دیگر برندها راه اندازی کنید

آیا همیشه می‌خواهید آگاهی از برند خود را رشد دهید و به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید، اما رشد تعداد مخاطبانتان کاهش یافته است؟ از مخاطبان دیگر برندها استفاده کنید! همکاری با برندهای دیگر که جامعه مخاطبان هدفشان با شما همپوشانی بزرگی دارد، روش هوشمندانه ای برای معرفی مجدد برند شما به افراد جدید است.

به همکاری اوبر و اسپوتیفای نگاهی بیاندازید. این دو شرکت خدمات کاملا متمایزی با هم دارند، اما بازار هدف آنها به شدت مشابه هم است. علاوه بر این، فردی که نمی‌خواهد در هنگام خیره شده به بیرون از درون تاکسی به آهنگ دراماتیک گوش دهد، آیا گمان می‌کند در یک موزیک ویدیو حضور دارد؟

این دو شرکت کمپین دیجیتال مارکتینگ مشترکی را راه اندازی کردند: قطعه موسیقی در هنگام نشستن در تاکسی. مسافرانی که نمی‌خواهند با راننده تاکسی خود صحبت کنند یا با موسیقی های عجیب و غریب گوش دهند، در هنگام درخواست تاکسی موسیقی موردعلاقه خود را انتخاب می‌کنند تا تجربه خوبی از نشستن در تاکسی داشته باشند. حالت پیشرفته تر این ایده این است که مسافرانی که می‌خواهند به مهمانی، فرودگاه یا قرار ملاقات خود بروند، موسیقی متناسب با حالت روحی خود را درخواست دهند.

از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید

برای مثال، در حال رزرو هتل برای تعطیلات هستید. شما تقریبا با دیدن عکسهای هتل روی وبسایت از کیفیت آن مطمئن میشوید، اما شما یکی از مسافران شکاک و دو دل هستید. البته، شما گمان می‌کنید هتل عرضه شده روی وبسایت آنان عالی به نظر می‌رسد؟ پس، شما چه می‌کنید؟

مردم برای تحقیق تصویری در مورد موضوعی تنها به نتایج جستجوی تصویری گوگل اکتفا نمی‌کنند. آنها از منبع جدیدی مانند اینستاگرام هم استفاده می‌کنند. اینستاگرام عکس محتوای را از سمت افراد حقیقی نمایش می‌دهد که با دوربین واقعی آیفون گرفته شده اند. آنها با دیدن عکسها متوجه دیگر امکانات هتل هم می‌شوند.

76% مردم به این نوع محتوای تولید توسط کاربر بیشتر از گفته های صاحبان برندها اعتماد می‌کنند. اگر شما به عنوان صاحب کسب و کار می‌دانید چگونه از این شیوه تولید محتوا توسط کاربر استفاده کنید، بعدها متوجه خواهید شد این شیوه تولید محتوا چقدر ارزان قیمت تر است.

خب، شویه تولید محتوا توسط کاربر چگونه عمل می‌کند؟ فرض کنید، صاحب یک هتل زیبا هستید. می‌خواهید جوانان بیشتری را به هتل خود جذب کنید. 32 تا 39% از آنان بدون استفاده از بازاریابی تولید محتوا توسط کاربر هتلی را رزرو نمی‌کنند یا تجربه سفر خود را ثبت نمی‌کنند.

آسانترین راهکار تشویق کردن مسافران به اشتراک گذاری عکسهای خود در هتل شما همراه با هشتگ خاصی در شبکه های اجتماعی است. هرچه اشتراک گذاری عکس بیشتر باشد، برای شما منفعت بیشتری به همراه دارد. هتل 1898 در شهر بارسلونا در این نحوه تولید محتوا یک گام به جلوتر رفته است و این عکسها را طبق جدول زمانی منتشر می‌کند. مسافران این هتل حتی می‌توانند فید ویژه ای را در استوری های خود قرار دهند. روشی ساده و اثرگذار.

از لیست ایمیل خود برای راه اندازی کمپین ایمیل مارکتینگ استفاده کنید

چه کسانی در برنامه وفاداری با یکی از کارتهای تمبر ثبت نام نکرده اند و این موضوع را کامل فراموش کرده اند تا دوباره خریدی انجام دهند؟ درست است، بسیار آزار دهنده است.

خوشبختانه، بسیاری از برندها بسیاری از خریداران پس از خرید از آنان کارتهای وفاداری را در دور می‌ریزند. اکنون، شما می‌توانید مشتری وفادار باشید و به کمک یک اپلیکیشن، شماره موبایل یا آدرس ایمیل خود برای آن جایزه هم بگیرید.

این کار تنها به افراد آشفته و مشتریان فراموش کار سود نمی‌رساند. این موضوع به برندها فرصت بیشتری برای ارائه پیشنهاد و خرید بیشتر مردم از آنان می‌دهد. بزرگترین کسب و کاری که از این روش هوشمندانه استفاده کرده است، استارباکس است.

استارباکس برای مشتریان وفادار خود ایمیل های زیبایی را ارسال می‌کند تا فرایند فروش خود را کمی پیچیده‌تر کند. آنها با ارائه تخفیفات و محصولات جدید، شما را در فروشگاه های خود به دام می‌اندازند و یک فنجان نوشیدنی را از آنان خرید کنید.

اگر برنامه وفاداری مشتری داشته باشید، با داشتن آدرس ایمیل ها یا پایگاه داده کاربران اپلیکیشن فرصت انجام عملی را از دست ندهید.

📌 این مقاله می‌تواند برای شما مفید باشد : 10 گام راه اندازی کمپین دیجیتال مارکتینگ برای موفقیت کسب و کارتان

رازهای یک آژانس دیجیتال مارکتینگ برای موفقیت در ایده کمپین دیجیتال مارکتینگ خود

ایده کمپین دیجیتال مارکتینگ

تا به حال فکر کرده اید چه چیزی باعث می‌شود یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در ارائه ایده‌ های باورنکردنی برای کمپین دیجیتال مارکتینگ موفق شود؟
یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می‌تواند روند انتخاب و برنامه ریزی یک کمپین دیجیتال مارکتینگ مناسب را ساده کند.
زیرا آنها می‌دانند کدامیک از ویژگی‌ها باید همیشه توسط هر شرکت در حال رشد مورد توجه قرار گیرد.

در اینجا تنها برخی از رازهایی را که یک آژانس دیجیتال مارکتینگ برای موفقیت در طراحی کمپین های دیجیتال مارکتینگ موفق استفاده می‎کند، آورده‌ایم:

آنها اهداف «SMART» را انتخاب می‌کنند

فقط اگر می‌دانید با هدف خود می‌خواهید چه چیزی را بدست آورید، می‌توانید یک کمپین کامل دیجیتال مارکتینگ را اجرا کنید.
اگر اهداف محکمی ندارید، پس نمی‌دانید چگونه باید میزان موفقیت خود را بسنجید یا تعیین کنید آیا تأثیر درستی بر مخاطبان خود دارید یا نه.
یک آژانس دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کند اهداف SMART را (خاص، قابل اندازه‌گیری، قابل دسترس، مرتبط و محدود به زمان) ایجاد کنید.

آنها پرسونای مشتری را در نظر می‌گیرند

بیشتر کسب و کارهای می‌دانند اگر می‌خواهند از وفاداری و تعامل مشتریان هدف خود اطمینان حاصل کنند، باید از پرسوناهای مناسب استفاده کنند.
پرسوناها به شما این امکان را می‌دهند با مشتری خود به زبان او صحبت کنید و به همین دلیل آنها بخشی اساسی از هر استراتژی دیجیتال مارکتینگ هستند. هنگامی‌که با آژانس دیجیتال  مارکتینگ خود کار می‌کنید، آنها از شما می‌خواهند شخصیت خریدارانی را که قبلاً ایجاد کرده اید، در اختیارشان قرار دهید یا شروع به ساختن شخصیت خریداران جدید کنید.

آنها از تحلیل رقابتی استفاده می‌کنند

اگر می‌خواهید با ایده های کمپین دیجیتال مارکتینگ خود از دیگران پیشی بگیرید، پس باید بدانید رقبا برای جلب توجه مخاطبان خود چه می‌کنند.
آنالیز جامع رقبا با اطمینان از اینکه مناطقی را که رقیبتان تحت پوشش قرار نداده است، هدف قرار می‌دهید و از نقاط ضعف آنها استفاده می‌کنید، می‌تواند به شما کمک کند از فعالیت‌های خود بیشترین بهره را ببرید. در عین حال می‌توانید یاد بگیرید مخاطبان شما به کدام استراتژی های دیجیتال مارکتینگ بهتر پاسخ می‌دهند. بنابراین می‌توانید برای طراحی کمپین دیجیتال مارکتینگ خود آماده شوید.

📌 این مقاله می‌تواند برای شما مفید باشد : ۵ گام برای طراحی کمپین دیجیتال مارکتینگ جذاب

آنها از صدا و پیام رسانی سازگار، دائمی و استوار استفاده می‌کنند

درک اینکه رقبا و پرسوناهای شما در دیجیتال مارکتینگ چه کسانی هستند، بسیار مهم است.
با این حال همچنین باید بدانید چگونه خود را از رقبا جدا کنید و با پرسوناهایی انتخابی خود ارتباط برقرار کنید.
در حالی‌که تیم فروش شما ممکن است از قبل نحوه برخورد با مشتریان احتمالی شما را بلد باشد، باید مطمئن شوید بازاریابان شما می‌دانند چطور با محتوای شما همان قدم‌ها را بردارند.
یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می‌تواند به شما کمک کند تا صدا و پیام‌هایی را که برای استفاده مناسب با مخاطبان ایده‌آل خود نیاز دارید، در تمام پلتفرم ها منتشر کنید.

آنها کلمات کلیدی را هدف قرار می‌دهند

اکثر کمپین های دیجیتال مارکتینگ تا حدودی بر روی سئو تمرکز دارند.
حتی اگر همه چیزهایی که در پلتفرمهای خود مطرح می‌کنید، درست و مناسب باشند؛ اما ندانید چگونه در صفحات جستجوی ارگانیک رتبه‌بندی صحیحی داشته باشید، بیشترین بهره را از کمپین های دیجیتال مارکتینگ خود نخواهید برد.
یک آژانس دیجیتال مارکتینگ موفق، نه تنها اطمینان حاصل می‌کند که گام‌های درستی را برای سفارشی سازی برچسب ها و توضیحات خود برداشته است، بلکه به شما کمک می‌کند کلمات کلیدی مناسب را نیز هدف قرار دهید.
با عبارات و اصطلاحات مناسب می‌توانید اطمینان حاصل کنید هر زمان که مخاطب چیزی مرتبط با کسب و کار، محصول یا خدمات شما را جستجو می‌کند، برند شما در مقابل دیدگان او ظاهر می‌شود.

آنها بیشترین استفاده را از ایمیل می‌کنند

صرفا اینکه می‌دانید چگونه از محتوا برای هدایت ترافیک به وب سایت خود استفاده کنید، به این معنی نیست که می‌دانید چگونه این ترافیک را به مشتری واقعی تبدیل کنید.
بعضی اوقات متوجه می‌شوید مشتریان شما قبل از اینکه بخواهند پول یا اطلاعاتشان را به شما بدهند، باید بیش از یک بار با شرکت شما تعامل کنند.
با این حساب، شما برای پرورش مخاطب خود به یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ نیاز خواهید داشت.
برخی از بهترین ایده های کمپین دیجیتال مارکتینگ شامل یک استراتژی جامع ایمیل مارکتینگ است، از جمله:

  • ایمیل‌های استقبال
  • ایمیل‌های فروش
  • ایمیل‌های محتوا محور
  • ایمیل‌های تبلیغاتی
  • ایمیل‌های تشکرآمیز

آنها از شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند

ارتباط با مخاطبان هدف در فضای اشباع بازار امروز دشوارتر از همیشه است. به همین دلیل بسیار مهم است مطمئن شوید نقاط مختلفی برای ارتباط با مشتریان دارید.
اگرچه به نظر می رسد مطالب زیادی در مورد اهمیت شبکه های اجتماعی برای ایده های جدید کمپین دیجیتال مارکتینگ وجود دارد.
اما تعداد کمی از شرکت‌ها به درستی به تلاش‌های اجتماعی خود پرداخته‌اند. به یاد داشته باشید، کمپین های اجتماعی به استراتژی، انتشار، نظارت و مشارکت تقسیم‌بندی می‌شوند.
آژانس دیجیتال مارکتینگ شما باید بتواند در هر یک از این زمینه‌ها به شما کمک کند.

آنها به طور مداوم از محتوا استفاده می‌کنند

همه می‌دانند امروزه برای دوام آوردن در صنعت و بازار، باید از محتوا استفاده کنند.
از این گذشته، هر روز مشتریان بیشتری به موتورهای جستجو روی می‌آورند تا سوالاتی را بپرسند که فقط محتوا می‌تواند پاسخشان دهد.
برندها با داشتن وبلاگ، ویدیوها و پادکست‌های مناسب می‌توانند رهبری خود، اقتدار و حرفه‌ای بودنشان را به نمایش بگذارند و در عین حال اعتماد مخاطبان خود را جلب کنند. 

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می‌تواند از داشتن یک برنامه ثابت محتوا اطمینان حاصل کند. خواه ویدیو، عکس یا وبلاگ باشد.
حتی اگر کسی با تجربه لازم را در تیم خود نداشته باشید، آژانس دیجیتال مارکتینگ می‌تواند به شما کمک کند محتوایی تولید کنید که پیام شما را به خوبی به مخاطبان منتقل کند.

آنها آنالیز خود را به صورت گزارش ارائه می‌دهند

اگر می‌خواهید فروش بیشتر، مشتری بیشتر و وفادارتری کسب کنید، ایده های کمپین دیجیتال مارکتینگ باید به طور مداوم در کسب و کار شما بهبود یابد.
درک اینکه چگونه می‌توانید از محتوایی که در حال حاضر دارید، استفاده کنید، سرمایه‌گذاری روی کمپین های دیجیتال مارکتینگ تان برای کسب سود بیشتر از تلاش‌های تبلیغاتی و برای اینکه از بودجه خود نهایت استفاده را کنید، بسیار مهم است.

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می‌تواند اطمینان حاصل کند شما به طور مداوم تلاش‌های دیجیتال مارکتینگ جدید خود را اندازه‌گیری و ارزیابی می‌کنید.
به این ترتیب، تمام اطلاعات لازم برای رشد و تأمین نیازهای مخاطبان هدف خود را خواهید داشت.

آیا به آژانس دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید؟ متخصصان ارتباطاتی می‌توانند به شما کمک کنند.

چگونه متوجه شویم به خدمات یک آژانس دیجیتال مارکتینگ نیاز داریم؟

ایده کمپین دیجیتال مارکتینگ و اینفلوئنسر مارکتینگ

امیدواریم توانسته باشیم اهمیت ارائه ایده‌های جدید، تازه و موثر در زمینه دیجیتال مارکتینگ را در این مقاله بیان کنیم.
متأسفانه، برای برخی از برندها، حتی صرف کردن روزها یا هفته‌ها برای پیدا کردن استراتژی های جدید یا ویرایش اقدامات قدیمی کافی نیست.

این یک واقعیت از دنیای دیجیتال مارکتینگ است که استراتژی‌ها دائماً در حال تغییر هستند. به عبارت دیگر، هرچه کسب و کار شما رشد می‌کند، ترندها هم تغییر می‌کنند و نیازهای مخاطبان شما تکامل می‌یابد.
پس شما باید آماده این تغییرات باشید. این چیزی است که بسیاری از صاحبان کسب و کارها را از منطقه امن‌شان خارج می‌کند.
به هر حال، فقط به این دلیل که می‌دانید چگونه باید یک شرکت را اداره کنید، به این معنی نیست که می‌دانید چگونه یک استراتژی بازاریابی محتوا را با یک کمپین شبکه های اجتماعی ترکیب کنید.

در نهایت، اگر می‌خواهید از ایده های کمپین دیجیتال مارکتینگ خود نهایت استفاده را ببرید، ممکن است به کمک یک آژانس حرفه ای دیجیتال مارکتینگ نیاز داشته باشید.
اگر مطمئن نیستید که به کمک آژانس دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید یا خیر، سوالات زیر می‌توانند به شما کمک کنند.

آیا لازم است که به صنعت مرتبط باشید؟

آیا وقت دارید از پس همه تغییراتی که به طور ثابت در دنیای دیجیتال مارکتینگ اتفاق می‌افتد، بربیایید؟ یک آژانس دیجیتال مارکتینگ باید آخرین تحولات و ترندهای صنعت خود را دنبال کند.
این وظیفه آنهاست که مطمئن شوند شما با جدیدترین استراتژی ها، مناسب‌ترین روش‌ها و جذاب‌ترین راه حل ها برای جذب مشتری، از رقبا جلو می‌مانید.
در حالی‌که چشم صاحب شرکت یا مدیر بازاریابی اغلب باید به سمت محصول، خدمات و برند است، آژانس های دیجیتال مارکتینگ متعهد می‌شوند شما را در دنیای دیجیتال مارکتینگ جلو بیندازند.

داستانی برای گفتن دارید؟

در حالی‌که تیم بازاریابی داخلی شما روی تبلیغ محصول شما کار می‌کند و تیم فروش شما میزان فروش را بهبود می‌بخشد، یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در گسترش جذابیت شرکت شما در طیف وسیعی از پلتفرم ها و محیط‌ها نقش دارد.
این تمرکز در روایت درست داستان شما موثر است و می‌تواند به نتایج مهمی برای شرکت شما منجر شود.
به عنوان مثال، استفاده از صدای صحیح باعث بهبود رابطه افراد با برند شما می‌شود. جلوتر بودن از آخرین اخبار، شما را به عنوان یک شرکت مرتبط، ترندگرا و دارای تصویر تجاری عالی نشان می‌دهد.

آیا شما متخصص هستید؟

این احتمال وجود دارد که شما به عنوان صاحب کسب و کارها در بسیاری از امور متخصص باشید، اما بعید است ایده های کمپین دیجیتال مارکتینگ یکی از نقاط قوت شما باشد.
یک کمپین موثر دیجیتال مارکتینگ نیاز به دانش جامع در مورد موضوعات متنوعی از جمله تولید محتوا، مدیریت شبکه های اجتماعی و سئو دارد. به دلیل نیاز به این سطح از تخصص، مراجعه به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ مهم است، چون احتمالا شما مهارت‌های لازم را ندارید.

برنامه ریزی برای کمپین دیجیتال مارکتینگ

در نهایت، همه برندها (بزرگ و کوچک) برای پیشرفت در فضای دائماً رقابتی امروز به یک کمپین دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند.
با این حال، تنها تهیه یک کمپین دیجیتال مارکتینگ کارساز نیست، باید به فکر بهبود و ارتقا آن هم باشید.
اگر می‌خواهید از رقبا جلو بزنید و مشتریان مناسب را جذب کنید، باید دائماً با ایده‌های جدید و بهتری در زمینه کمپین دیجیتال مارکتینگ همگام باشید.

اگرچه برخی از شرکت‌ها می‌توانند در هنگام یافتن و اجرای کمپین های دیجیتال مارکتینگ به تنهایی از پس آن برآیند، اما برخی دیگر از شرکت‌ها از تخصص و راهنمایی‌های آژانس دیجیتال مارکتینگ بهره مند می‌شوند.
این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چگونه قدم بعدی را برای حضور آنلاین خود بردارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن