اهداف اصلی از اجرای یک کمپین دیجیتال مارکتینگ چه هستند؟

دیجیتال مارکتینگ یعنی از رسانه های مختلف دیجیتالی برای ارتباط با مشتریان احتمالی استفاده کنید.
راه‌های دسترسی به دیجیتال مارکتینگ بسیار زیاد است.
امروزه تقریباً هر فردی دارای دستگاهی با قابلیت اتصال به اینترنت است.
می‌توان گفت در سال‌های اخیر، بیشتر مردم در مورد محصولات یا خدمات یک برند آنلاین تحقیق می‌کنند و دنیای دیجیتال به آنها در گرفتن تصمیم نهایی کمک می‌کند. در حقیقت، می‌توان با اطمینان گفت دیجیتال مارکتینگ در بسیاری از مناطق جغرافیایی از بازاریابی آفلاین پیشی گرفته است.
برای درک عمیق اهداف کمپین های دیجیتال مارکتینگ اجازه دهید ابتدا برخی از روش‌های اصلی دیجیتال مارکتینگ را که امروزه به طور گسترده استفاده می‌شوند، بیان کنیم.

آنچه در این مقاله می خوانیم : پنهان

روش‌های مختلف پیاده سازی استراتژی های دیجیتال مارکتینگ

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو، که بیشتر به عنوان سئو شناخته می‌شود، یکی از پرکاربردترین تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ است.
سئو برنامه حضور آنلاین شما به ویژه وب سایت شما را برای موتورهای جستجو بهینه می‌کند.
این کار به این منظور انجام می‌شود که وقتی شخص در هر موتور جستجویی به دنبال کسب و کار شما یا کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما می‌باشد، وب سایت شما در رتبه اول نتایج قرار گیرد.

سئو به طور کلی به دو بخش در صفحه تقسیم می‌شود.

  1. سئو داخلی که صفحات شما را برای موتورهای جستجو بهینه می‌کند.
  2. سئو خارجی که شامل بک لینک‌ها (سایر وب سایت ها که به وب سایت شما اشاره می‌کنند)، سیگنال شبکه های اجتماعی و … است.

هنگامی‌که شخصی می‌خواهد در مورد یک چیز خاص برای مثال «تعمیرگاه های کامپیوتر در سان فرانسیسکو» مطلبی بداند، اولین کاری که انجام می‌دهد این است که این مورد را در گوگل یا هر موتور جستجوی دیگر جستجو می‌کند. شما می‌توانید اهمیت سئو را از این طریق کاملا درک کنید.

اگر صفحه وب خود را به درستی بهینه کنید و در اولین صفحه نتایج جستجو برای این کلمه کلیدی قرار بگیرید، به زودی میزان میزان جستجو و ترافیک سایت شما بالا خواهد رفت. با این حال، توجه داشته باشید که سئو زمان‌بر است و ممکن است رتبه صفحات وب شما یک شبه تغییر نکند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی : ابزار رایج امروز برای رسیدن به اهداف کمپین های دیجیتال مارکتینگ

جذب لید یکی از اهداف کمپین دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی شبکه های اجتماعی یکی دیگر از رایج‌ترین روش های بازاریابی آنلاین است. شما از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و … استفاده می‌کنید تا بتوانید با مشتریان احتمالی خود تماس بگیرید. تقریباً همه کاربران اینترنت حداقل در یک شبکه اجتماعی حساب کابربری دارند. بنابراین به مجموعه وسیعی از کاربران دسترسی دارید.

مزیت شبکه های اجتماعی این است که هر فردی با مهارت‌های اولیه اینترنتی می‌تواند بازاریابی اولیه در شبکه های اجتماعی که شامل ایجاد پروفایل شرکت در این شبکه ها، ارسال مرتب پست، برقراری تعامل با فالوورها و مشتریان وفادار و … انجام دهد. موارد کمی پیچیده مانند اجرای تبلیغات پولی در این پلتفرم‌ها ممکن است به دانش تخصصی نیاز داشته باشند.

یکی دیگر از مزایای این کانال به ویژه در هنگام اجرای تبلیغات پولی در این شبکه ها، این است که می‌توانید افرادی با مکان جغرافیای خاص، سن، جنس و حتی افراد دارای علایق خاص را  هدف قرار دهید. این به شما کمک می‌کند تا تنها با یک کلیک، با یک مخاطب بسیار هدفمند ارتباط برقرار کنید.

تبلیغات پولی

تبلیغات پولی یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای رسیدن به مخاطبان موردنظرتان و بازاریابی محصولات یا خدمات شما است. شما فقط باید یک آگهی بسازید، مخاطب موردنظر را بر اساس موقعیت، مشخصات جمعیتی، علاقه و … انتخاب کنید و بودجه کمپین دیجیتال مارکتینگ تان را تعیین کنید.

یکی از معروف‌ترین پلتفرم های تبلیغاتی پولی گوگل ادز است. شما می‌توانید از گوگل ادز برای نمایش تبلیغات در صفحات جستجو، ناشران همکار آنها، یوتیوب و غیره استفاده کنید. فیسبوک، توییتر، لینکداین ،Quora و بسیاری دیگر از شبکه های اجتماعی تبلیغات پولی ارائه می‌دهند.

همچنین می‌توانید با برقراری ارتباط با اینفلوئنسرها، وبلاگ نویسان و سایر افراد در حوزه مورد علاقه خود تبلیغات مستقیم یا همکاری مستقیم انجام دهید.

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

افیلیت مارکتنیگ به یک شخص ثالث وابسته است که محصولات و خدمات شما را با کمیسیون ثابت بفروشد. کمیسیون می‌تواند درصد معینی از کل درآمد ایجاد شده از طریق شرکت‌های افیلیت یا هزینه‌ای ثابت برای هر فروش باشد.

افیلیت مارکتینگ رسانه بسیار خوبی است و می‌تواند به شرط استفاده درست از آن، فروش مناسبی را برای شما ایجاد کند. از آنجا که یک شرکت افیلیت تبلیغاتی را در ازای هزینه‌ای ثابت  انجام می‌دهد، شانس صرف هزینه‌های بازاریابی بدون جذب مشتری یا فروش محصولات صفر است.

نکته مهم در این رسانه داشتن محصول یا خدمات عالی، پیشنهاد سودهای خوب به شرکت‌های افیلیت و انتخاب افیلیت‌های مناسب است.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یکی دیگر از روش‌های بسیار موثر در کمپین های دیجیتال مارکتینگ است.
در این روش از ایمیل‌های مستقیم برای ارتباط با مشتریان احتمالی استفاده می‌شود. اگر ایمیل مشتریان فعلی خود را دارید، ایمیل مارکتینگ می‌تواند به آسانی توسط شرکت خودتان یا توسط یک آژانس دیجیتال مارکتینگ انجام شود.

 حتی می‌توانید پایگاه داده‌های ایمیل را از فروشندگان مختلف پیدا کنید و با استفاده از این پایگاه داده، کمپین‌های ایمیل تماس سرد برگزار کنید. اما ممکن است نتایج مطلوبی را به همراه نداشته باشد. زیرا این افراد شما را نمی‌شناسد و تمایلی ندارند از شما ایمیل دریافت کنند. 

چالش اصلی در ایمیل مارکتینگ اطمینان از این است که ایمیل‌های ارسال شده به صندوق اینباکس مشتری می‌رود. زیرا اگر به جای اینباکس به پوشه اسپم برود، احتمال دیده شدن ایمیلتان بسیار کم می‌شود. نکته اصلی این است که از محتوا و عنوان خلاقانه ای استفاده کنید تا احتمال باز شدن ایمیل توسط مخاطبان به حداکثر میزان خود برسد.

به غیر از ابزارهای دیجیتالی مارکتینگی که در بالا ذکر کردیم، تکنیک‌های بیشتری مانند روابط عمومی آنلاین، بازاریابی محتوا و … وجود دارد که می‌تواند برای برآوردن اهداف دیجیتال مارکتینگ تان مورد استفاده قرار گیرد.

اهداف اصلی کمپین دیجیتال مارکتینگ

فروش مستقیم یکی از اهداف کمپین دیجیتال مارکتینگ

اهداف دیجیتال مارکتینگ برای انواع مختلف کسب و کارها ممکن است کاملاً متفاوت باشد.
به عنوان مثال، اگر یک برند پوشاک آنلاین هستید و محصولات خود را مستقیماً در وب سایتتان به فروش می‌رسانید، امکان دارد اهداف کمپین دیجیتال مارکتینگ شما در مقایسه با شرکتی که در زمینه فروش خودرو فعالیت می‌کند، کاملاً متفاوت باشد.

تفاوت در این است که مشتری می‌تواند در مورد اول تصمیم گیری کرده و خرید را کاملا به صورت آنلاین انجام دهد. در حالی‌که در مورد دوم، رسانه آنلاین فقط به عنوان اولین نقطه تماس عمل می‌کند و در آن مشتری می‌تواند محصول را ببیند یا درخواست خود را مطرح کند، اما خرید واقعی آفلاین انجام می شود.

در ادامه برخی از اهداف اصلی کمپین های دیجیتال مارکتینگ را برای انواع کسب و کارها بیان کردیم:

افزایش فروش مستقیم : واضح‌ترین هدف از اهداف اجرای کمپین های دیجیتال مارکتینگ

فروش مستقیم یکی از اهداف اولیه پیاده سازی کمپین های دیجیتال مارکتینگ است.
از آنجایی که برای راه اندازی کمپین دیجیتال مارکتینگ خود منابع و زمان صرف می‌کنید، مطمئناً انتظار دارید در نتیجه این کار، میزان فروش مستقیمتان بالا برود.
اگر یک پورتال آنلاین دارید و در آن محصولات یا خدمات خود را می‌فروشید، احتمالا به زودی نتیجه سرمایه‌گذاری های خود را خواهید دید.

شما می‌توانید از کمپین های دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید تا از طریق آن مشتریان به وب سایت شما هدایت شوند، پیشنهادات شما را بررسی کرده و به صورت آنلاین خرید کنند.
فروش مستقیم ایجاد شده از طریق کمپین های دیجیتال مارکتینگ تان می‌تواند برای تعیین بازده سرمایه‌گذاری شما و میزان درآمد مستقیم به ازای هر ریال هزینه صرف شده در دیجیتال مارکتینگ مورد استفاده قرار گیرد.

با این حال، توجه داشته باشید همه کمپین های دیجیتال مارکتینگ منجر به فروش مستقیم نمی‌شوند.
در نتیجه کمپین های دیجیتال مارکتینگ تان ممکن است در آینده مشتریان مستقیم یا غیرمستقیم را به خود جلب کند و نرخ تبدیل‎ و ایجاد آگاهی از برند را نیز به وجود دارد.

مثال: شما صاحب یک فروشگاه آنلاین فروش میوه‌های خشک هستید. می‌توانید کمپین های دیجیتال مارکتینگ هدفمند را در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک اجرا کنید تا برای وب سایتتان بازدیدکننده جذب کنید و آنها با پرداخت آنلاین محصولات شما را خریداری کرده و سپس محصولات را از طریق پیک به آنها تحویل دهید.

📌 این مقاله می‌تواند برای شما مفید باشد : 10 گام راه اندازی کمپین دیجیتال مارکتینگ برای موفقیت کسب و کارتان

داشتن جریان مداومی از لیدهای جدید: یکی از اهداف کمپین دیجیتال مارکتینگ در واحدهای جدید یک کسب و کار

اگر وب سایتی برای فروش محصولات‌تان دارید، می‌توانید انتظار فروش مستقیم داشته باشید. با این حال، اگر شما یک تجارت آفلاین مانند نمایندگی خودرو دارید، می‌توانید از دیجیتال مارکتینگ برای ایجاد لیدهای آنلاین استفاده کنید تا بعدتر بتوانید به صورت آفلاین از آنها استفاده کنید.

داشتن جریانی پیوسته از لید به این دلیل ضروری است که فروشندگان شما مشتریان کافی برای کار داشته باشند.
دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا بسته به اینکه از چه رسانه ای استفاده می‌کنید، با هزینه‌ای جزئی، لیدهای مناسبی تولید کنید.
هم‌چنین می‌توانید در نتیجه حاصل از کمپین های دیجیتال مارکتینگ خود انتظار افزایش مشتریان در فروشگاه خود را داشته باشید.

مثال: شما یک فروشنده خودرو هستید و در نمایشگاه خود اتومبیل‌های نو و دست دوم می‌فروشید. می‌توانید تبلیغات پولی را در شبکه های اجتماعی یا موتورهای جستجو اجرا کنید یا از کمپین های ایمیل مارکتینگ برای تولید لید کمک بگیرید. سپس می‌توانید با توسعه‌دهندگان تجاری یا نمایندگان فروش تماس بگیرید تا آنها را به مشتریان پولی تبدیل کنید.

کاهش هزینه جذب مشتریان جدید

در اکثر کسب و کارها، هزینه جذب مشتریان جدید به طور کلی بسیار بالا است. شرکت‌ها هزینه‌های بالایی را برای جذب مشتریان جدید انجام می‌دهند و فکر می‌کنند آنها به فالوورهای وفادار برند تبدیل می‌شوند و با خریدهای مکرر باعث افزایش سود آنها می‌شوند.

با این حال، بازارها در حال حاضر مملو از صدها و هزاران محصول مختلف هستند که حتی با وجود داشتن بهترین محصولات، حفظ مشتریان وفادار را دشوار می‌کند. بنابراین، بسیار ضروری است که هزینه خرید مشتریان جدید را زیر نظر داشته باشیم تا این هزینه از حد خود خارج نشود.

یکی از راه‌های ایده‌آل برای کاهش هزینه جذب مشتریان جدید، استفاده از دیجیتال مارکتینگ است.
کمپین های دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا در مقایسه با بازاریابی سنتی و حتی با هزینه کمتر، سریعتر با گروه وسیعی از مخاطبان بسیار هدفمند تماس بگیرید.

اجازه دهید این را با یک مثال توضیح دهیم.
فرض کنید یک شرکت فروش محصولات بسته بندی شده را اداره می‌کنید و می‌خواهید تبلیغات محصول را در یک شهر یا شهرک خاص انجام دهید. براساس روش‌های بازاریابی سنتی، احتمالا تبلیغات چاپی، احتکار اجناس، کیوسک یا غرفه‌های مختلف در سطح شهر را برای بازاریابی محصولات خود رزرو می‌کنید.

هزینه این کار بسیار بالا خواهد بود. مدام می‌توانید با استفاده از تبلیغات پولی در شبکه های اجتماعی یا موتورهای جستجو و هدف قرار دادن افراد این مناطق، به همان نتایج تبلیغات سنتی برسید. استفاده از دیجیتال مارکتینگ بهترین راه است.
زیرا می‌توانید تبلیغات را با یک کلیک منتشر کنید و همچنین در استخدام نیروی انسانی، هزینه تبلیغات روزنامه، تدارکات و … صرفه‌جویی کنید و در نتیجه، هزینه خرید مشتریان جدید را کاهش دهید.

درگیر کردن مشتری با برندتان

در هر شغلی، فقط به دست آوردن مشتریان جدید و انتظار از او برای انجام خریدهای بیشتر کافی نیست.
باید مطمئن شوید مشتری با برند یا محصولات شما تعامل دارد و استفاده از استراتژی های دیجیتال مارکتینگ در چنین مواردی بسیار مفید عمل می‌کند.

رسانه های دیجیتال مارکتینگ مانند بازاریابی شبکه های اجتماعی، بهترین رسانه برای کمپین های دیجیتال مارکتینگ هستند.
می‌توانید کمپین های هدف گیری مجدد خاصی را با استفاده از گوگل ادز، فیسبوک و اینستاگرام فقط برای مشتریان فعلی یا بازدیدکننده قبلی وب سایتتان اجرا کنید و محصولات جدید و پیشنهادات خود را به آنها نشان دهید.

به همین دلیل، هنگام گشت و گذار در شبکه های اجتماعی، هر وبلاگ یا وب سایت دیگر، تبلیغات شما به او نشان داده می‌شود.
این امر به مشتری کمک می‌کند تا مشتریان با برندتان درگیر شوند و شانس خریدهای بعدی را افزایش دهند.

اجازه دهید با یک مثال توضیح دهیم.
در نظر بگیرید یک فروشگاه آنلاین فروش پوشاک دارید.
مشتری خاصی به وب سایت شما آمده است، چند محصول را انتخاب کرده اما چیزی خریداری نکرده است.

نمایش مجدد آگهی‌ها با همان محصولاتی که در وب سایت شما انتخاب کرده و به آنها نگاه کرده است، شانس خرید را افزایش می‌دهد.

طرح ارزیابی یک استراتژی و کمپین دیجیتال مارکتینگ

مثالهایی از تبدیل اهداف کمپین دیجیتال مارکتینگ به اهداف SMART

افزایش کیفیت لید

این هدف واضح در مورد افزایش احتمال نزدیک شدن تیم فروش به درصد بالایی از لیدهاست. اگر تیم بازاریابی شما بتواند لیدهای باکیفیتی را جذب کند، تیم فروش شما راضیتر خواهد بود.

شاخصهای کلیدی عملکرد شما برای این هدف باید روی ابتکاراتی تمرکز کند که کیفیت لید را مشخص کند یا شاخصهای نشاندهنده فعالیت شما در مسیر اجرای کمپین دیجیتال مارکتینگ باشد.

نمونه هایی از شاخصهای کلیدی عملکرد مرتبط:

  • تعداد مشتریان سودآور یا به عبارتی دیگر مشتریانی که اتوماسیون بازاریابی شما آنها را به عنوان مشتریان بسیار مناسب میشناسد.
  • تعداد مکالمه های اولیه و ثبت شده مربوط به فروش
  • تعداد معامله های پایان یافته تیم بازاریابی شما

کوتاه کردن چرخه فروش

تیم فروش نباید فقط در گفتگوهای فروش خود عملکرد آسان و موثری داشته باشد، تیم بازاریابی هم میتواند به کوتاه کردن چرخه فروش کمک کند. زیرا مشتریان امروزی قبل از خریدکردن اطلاعات زیادی در مورد محصول به دست می‌آورند. وظیفه تیم بازاریابی این است که پیام رسانی دائمی، برندسازی و اطلاعات مرتبط را به مشتریان بدهد تا آنان بتوانند خریدی را انجام دهند.

شاخص های کلیدی عملکرد برای این هدف میتواند روی اختیار دادن به مشتریان متمرکز شود.

نمونه هایی ازشاخصهای کلیدی عملکرد مرتبط

  • تعداد محتوای تولیدی برای آموزش مشتریان قبل از آغاز گفتگوهای فروش
  • تعداد صفحات محصول جدید و منتشرشده

کاهش میزان گفتگوهای فروش شکست خورده

گرچه تیم فروش میتواند روی این هدف تاثیر بگذارد، اما تیم بازاریابی میتواندروی این هدف نیز تاثیر بالقوه ای داشته باشد. تیم بازاریابی فعالیت خود را متناسب با اولین مشتریان بالقوه تنظیم میکند .اگر تیم بازاریابی صلاحیت مناسب را نداشته باشد یا متناسب با انتظارات مشتریان به درستی تنظیم نشده باشد، فروشنده تقریبا نمیتواند این مسیر را تغییر دهد و فروش خاتمه پیدا میکند.

شاخصهای کلیدی عملکرد مرتبط برای شرکتهای تجارت الکترونیک امکان دارد معیارهایی پیرامون کاهش تعداد سبدهای خرید رها شده باشد. از سویی دیگر تیم بازاریابی برای شرکتهای به غیر از تجارت الکترونیک میتواند در آپدیت محتوا وبسایت یا دیگر محتواهایی که مشتریان قبل از آغاز گفتگوهای فروش خود می‌بینند، همکاری کند.

نمونه هایی از شاخصهای کلیدی عملکرد مرتبط

  • کاهش درصد تعداد سبدهای خرید رها شده
  • تعداد محتواها و آموزشهای منتشر شده و ترغیب کننده فروش

افزایش ارزش طول ماندگاری مشتریان

تمرکز کردن بر روی افزایش میزان متوسط هزینه هر مشتری برای شما نه تنها میتواند ارزش بیشتری را برای پایگاه مشتریان به وجود آورد، بلکه میتواند راهی آسان برای تاثیرگذاری بر فروش باشد. زیرا رابطه بین مشتری و کسب و کارتان دیگر ساخته شده است.

شاخص های کلیدی عملکرد برای این هدف میتواند براساس فعالیتهای شما برای برقراری تعامل مجدد مشتریان با محصولات جدید یا معامله های جدید فروش باشد.

نمونه شاخصهای کلیدی عملکرد مرتبط

  • تعداد افراد حاضر در وبینار مشتریان
  • میزان افزایش متوسط هزینه های مشتریان

بهبود میزان آگاهی و تقاضا برای محصولات جدید

اگر سازمان شما آماده راه اندازی است یا اخیرا راه اندازی شده است، یک محصول یا خدمت جدید همراه با تمرکز بر تبلیغ آن ضروری است.

شاخصهای کلیدی عملکرد میتواند مربوط به شبکه های اجتماعی یا تعداد درخواستها یا فرصتهای فروش در مسیر فروش محصول جدید شما باشد.

نمونه شاخصهای کلیدی عملکرد مرتبط

  • تعداد محتواهای تولیدی یا سوالات پاسخ داده شده برای محصولات جدید
  • تعداد فرصتهای ایجاد شده در زمینه محصولات جدید

افزایش نظرات مثبت نسبت به محصول

هر برند B2B  یا B2C میتواند از نظرات مثبت نسبت به محصولات یا خدمات جدید سود ببرد.

شما بر اساس زمینه کاری خود بستر خاصی برای دریافت نظرات دارید. زیرا نظرات بدون توجه به مثبت یا منفی بودن آنها مهم هستند.

این هدف به طور مستقیم روی کسب و کارهای بسیاری تاثیر مثبت دارد. احتمال زیادی وجود دارد که دیگران شما را از طریق سایتهای نظرسنجی و به سبب دریافت نظرات مثبت بیشتر پیدا کنند.

نمونه شاخصهای عملکرد کلیدی مرتبط

  • تعداد نظرات در مسیر موردنظر
  • تعداد افراد احتمالی که به شما پیشنهاد بدهند.

عرضه محصول یا خدمت در یک بازار جدید

فراتر از درآمدزایی برای شرکت خود، میتوانید با تعیین هدف خود مانند عرضه یک محصول به بازار جدید به درآمد بیشتری هم برسید.

نمونه شاخصهای کلیدی عملکرد مرتبط

  • تعداد محصولات یا خدمات فروخته شده در یک بازار جدید و در یک بازه زمانی مشخص
  • برقراری تعامل با مخاطب در هنگام استفاده آزمایشی از محصول

افزایش سودآوری

بازاریابی میتواند در افزایش سودآوری شرکت فراتر از حذف هزینه های غیر ضروری نقش بسیار عظیمی داشته باشد.

بازاریابی بعد از مشخص کردن خدمات و محصولات بسیار سودآور میتواند به سمت ترویج و معرفی بیشتر این محصولات و خدمات برود. درنتیجه، لیدهای بیشتر و تاثیرگذارتری به مدار سودآوری تبدیل میشوند.

نمونه شاخص های کلیدی عملکرد مرتبط

  • تعداد فرصتهای جدید
  • نرخ درامدهای مکرر (اغلب ماهانه)

افزایش اعتبار برند

افزایش اعتبار برند فرصتهای جدیدی را برای برقراری تعامل با مخاطب به وجود می‌آورد. با این راهکار می‌توان به راحتی با دیگر شرکتها رقابت کرد.

البته، محصول یا خدمات شما میتواند برند شما را بهترین کند. اما شما چه کاری دیگری باید انجام دهید تا مشتریان تجربه بهتری داشته باشند؟
بازاریابی درآموزش مشتریان نقش بسیار بزرگی را بازی میکند. این امر اولین فرصت برای عرضه محصولات و خدمات شماست.

نمونه شاخصهای کلیدی عملکرد مرتبط

  • تعداد مصاحبه های رسانه ای
  • تعداد نظرات مثبت مشتریان

نتیجه گیری

ما سعی کرده‌ایم تقریباً تمام اهداف اصلی کمپین های دیجیتال مارکتینگ را در این مقاله پوشش دهیم.
همانطور که قبلاً در این مقاله ذکر شد، بسته به نوع کسب و کارتان، اهداف شما از کمپین های دیجیتال مارکتینگ امکان دارد متفاوت باشند.

نیازی نیست بگوییم دیجیتال مارکتینگ یکی از ابزارهای مهم بازاریابی محصولات و خدمات شما است و به شما این امکان را می‌دهد با حداقل هزینه و هدف‌گیری بسیار دقیق با افراد زیادی ارتباط بگیرید.

مطمئن شوید اجرای استراتژی های دیجیتال مارکتینگ را پشت گوش نمی‌اندازید.
زیرا استفاده از دیجیتال مارکتینگ می‌تواند کسب و کار شما را به شدت تغییر دهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن